logo

Eski Başbakan Davutoğlu,3 gününü Camili de geçirdi

Eski Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kurban Bayramı’nın 3. günü geldiği Artvin’in Borçka ilçesine bağlı turizm merkezi Karagöl, gezisi sonrası Camili (Macahel Maral Turizm tesislerinde 3 günlük tatil yaptı.

Artvin’in Borçka ilçesine beraberinde eşi Sare Davutoğlu ve AK Parti Artvin Milletvekili Dr.İsrafil Kışla, Borçka Kaymakamı Ertuğrul Örnek, Borçka Belediye Başkanı Aslan Atan, AK Parti Meclis üyesi Muhammet Çakmak, AK Parti Borçka İlçe Başkanı Şükrü Ertürk ile camili vatandaşları eşlik etti.

17 Eylül günü Trabzon hava yoluna uçmak üzere Borçka ilçesinden uğurlanan Davutoğlu, halk ile tek tek görüşerek ilçeden ayrıldı.

Davutoğlu’na tatil boyu eşlik eden AK Parti Artvin Milletvekili İsrafil Kışla,”Macahel Maral Köyü turizmim tatil köyünde 3 gece ailesi ile birlikte konakladı. İstirahat için gelmiş olduğu bir ziyaretti. Turizm noktasında da bu tip ziyaretler ile turist sayısını artırıyor.Borçka Karagöl’e gidiş ve dönüşü 7 km yer birer saat süre ile varabildik ve dönebildik,Bu yoğunluk turizme yönelik Artvin parlayan yıldızı gösteriyor. Borçka ve Şavşat Karagölleri, Hatila vadisi, Camili bölgesi ve Yusufeli tarihi mirasları ile turizme açılan bölgeleridir. Eski Başbakanımız, Başbakan olmadan önce Şavşat ilçesinde ve şimdi de Borçka ilçesinde ağırlamaktan son derece memnun olduğumuzu ve umarım memnuniyetle uğurladığımızı ümit ediyorum.Bu vesile ile Artvin’i görmek isteyenleri her zaman ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı ve Doğa cennetine her kesimden insan beklediğimizi de belirtmek isterim,”dedi.

Konya’ya evli olan ve biran yanından ayrılmayan Borçka Belediye Başkanı Aslan, Atan,”bayramın 3. günü dahil eski Başbakanımız, önce ilçemizi ziyaret ettiler. İlçemiz aynı zamanda turizm mekanlarından biridir. Karagöl ziyaretleri ardından hep birlikte Camili Köyüne indik,3 gün ailesi ile birlikte dinlendiler, Camili Maral Şelalesi, Arıcılık Gen merkezini ziyaret etti. Cuma namazını tarihi camide idrak etti. Bizimde elimizden geldiği  kadarıyla kusursuz olarak misafir ettik. Burada olmaktan mutluluk duyduğunu gördük, onun memnun olarak ayrılması bizleri ziyadesi ile memnun etti. Bize ayni zamanda maliyetsiz reklamı oldu bu daha çok bizleri hoşnut etti. Yöremize bu tur insanlarımızı bekliyoruz sözleri üzerine vekil Kışla ve Başkan Atan,Başbakanımızı ve Cumhur başkanımızı da bu yöremize bekliyoruz. Cumhurbaşkanımız özellikle Borçka’yı ve Artvin’i çok sevdiğini biliyoruz, medya aracılığı ile bu davetiyemizi duyurmak istiyoruz” dediler.

AK Parti İlçe Başkanı Şükrü Ertürk ise eski Başbakanımız, halkla bayramlaştıktan sonra Maral Köyünde ağırladığımız Başbakanımız, havanın yağışlı gün olmasına rağmen çizme giyerek, Maral Şelalesini gezdi ve şelalenin buharları ile ıslanması kendine büyük bir mutluluk kattı. Şelalenin 76 metre derinliğine inerek fotoğraf çekildi. Biz teşkilat olarak, bürokratlarımızı köylerimizde ağırlamaktan büyük mutluluk duymaktayız, Eski Başbakanımız Davutoğlu, tertemiz oksijenle zinde bir şekilde uğurladık ifadeleri ile tatil sürecini anlattı.

Eski Başbakan Davutoğlu’ndan Malezya’daki Öğrencisi Yüksel Kantar’a yakın ilgi

Öte yandan eski Başbakan Ahmet Davutoğlu ve eşi Sare Davutoğlu’nu Borçka ziyaretinin başladığı ilk gün büyük bir sürpriz bekliyordu. Davutoğlu çiftinin 1990’lı yıllarda Malezya’da görev yaptıkları dönemlerde öğrencisi olan AK Parti Artvin İl Başkan Yardımcısı Gazeteci Yüksel Kantar, tatillerini Borçka ilçesinde geçirmekte olduğu Davutoğlu çiftini karşılayan ekipte yer alıyordu. Kendisini karşılayan isimler arasında Yüksel Kantar’ı gören eski Başbakan Ahmet Davutoğlu, hemen eşini yanına çağırarak ‘Sare bak, Yüksel burada’ dedi. Malezya’daki yıllarında eğitim verdikleri öğrencisi Kantar’ı görmekten mutluluk duyan Ahmet Davutoğlu, Kantar ile bir süre sohbet etti ve AK Partili diğer isimlere seslenerek, “Yüksel, benim Malezya’dan öğrencimdir. Bunu biliyor muydunuz?” diyerek Kantar ile bağlantısının eski yıllara dayalı olduğunu göstermiş oldu.

Kantar ile bir süre sohbet eden Davutoğlu çifti, Kantar’a kendisini karşılamasından dolayı teşekkür ederek kendisini karşılayan diğer isimlerle görüşmüştü.

Tatilini bu sefer Borçka ilçesinde geçiren Davutoğlu çifti, yakın akrabaları ile birlikte tatillerini tamamlayarak Ankara’ya doğru yola çıktılar.